Повернення товару в інтернет-магазині «Babyzone» провадиться згідно із Законом України "Про захист прав споживачів".

Термін повернення:
Повернути отримані замовлення Ви можете не пізніше ніж за 14 днів з моменту отримання.

Порядок та способи повернення:

  • Повернення можна оформити на будь-якому відділенні Нової пошти. Вартість послуги згідно з тарифами перевізника.
  • При оформленні повернення Вам необхідно заповнити бланк поворотної накладної, який було вкладено до покупки, вказавши причини. При втраті бланка Ви можете запросити його, зв'язавшись з нами.
  • При відправленні необхідно перевірити наявність упаковки, в якій Вам було відправлено замовлення, цілісність бірок та етикеток, відсутність забруднень.
  • Посилання надіслати на адресу з контактними даними, зазначеними у зворотній накладній, сплативши вартість пересилки.
  • Нагадуємо, що якщо Ви вкажете умову оплати «накладений платіж», ми не зможемо отримати цю посилку.
  • Після надходження Вашого повернення на склад ми протягом 3 днів перевіряємо на предмет забруднень, наявність бирок, етикеток та слідів носіння.
  • Після перевірки протягом 3 робочих днів Вам будуть перераховані гроші за вказаними даними банківської картки у зворотній накладній.

На жаль, ми не зможемо прийняти повернення у таких випадках:

  • Пізніше 14 днів із моменту отримання.
  • Відсутність заяви на повернення із зазначенням номера замовлення.
  • Відсутність бирок та етикеток чи пошкодження їх цілісності.
  • Товар має забруднення, плями та сліди носіння.
  • Не повної комплектації в артикулі (відсутність одиниць у костюмах та наборах)
  • Поверненню не підлягають товари, перелік яких визначено Постановою Кабинету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р
  
ЗУ «Про захист прав споживачів» Ст.4, п.3 Споживчі зобов'язання:
Перед початком експлуатації товару уважно ознайомитись із правилами експлуатації, викладеними у наданій виробником (продавцем, виконавцем) документації на товар.
У разі необхідності роз'яснення умов та правил використання товару - до початку використання товару звернутися за роз'ясненнями до продавця (виготовлювача, виконавця) або до іншої зазначеної в експлуатаційній документації особи, яка виконує їх функції.
Користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару (виконавцем) в експлуатаційній документації.
Стаття 9. Права споживача на придбання товару належної якості
Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) на підставах, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України. Постанова КМУ від 19 березня 1994 р. № 172. До таких товарів відносяться:
• Предмети сангігієни.
• Корсетні товари. 
• Парфумерно-косметичні вироби.
Пухові вироби 
• Іграшки дитячі м'які. 
Дитячі іграшки гумові надувні.
• Зубні щітки. 
Гребінці та щітки масажні.
• Рукавички.
• Спiдня бiлизна.
• Білизна постільна.
• Панчішно-шкарпеткові вироби. 
Товари в аерозольній упаковці.
• Товари для новонароджених (пелюшки, соски, пляшечки для годівлі тощо).
• Інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилки тощо).
Цей перелік товарів є вичерпним.
Продавець немає права відмовити в обміні (поверненні) товару, не включеного до переліку, якщо він відповідає всім вимогам, передбаченим ст. 9 ЗУ (збережено товарний вигляд, ярлики, пломби, є розрахунковий документ тощо)
3 Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахунком вартості, або розірвати договір та отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому надходженні відповідного товару у продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару у продаж повідомити про це споживача, який потребує обміну товару.
4 При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки зі споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його покупки. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві в день розірвання договору, а у разі неможливості повернути гроші в день розірвання договору – в інший термін за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

Відповідно до ЗУ «Про захист прав споживачів», вам буде відмовлено в обміні товару або поверненні грошей, якщо:

1 З моменту покупки товару, що не має суттєвих недоліків, пройшло більше 14 днів.

2 Товар немає істотних недоліків, перестав бути новим, тобто. був у використанні.

3 Під час перевірки якості продукту виявлено ознаки стороннього втручання (розтин, спробу ремонту, перевстановлення програмного забезпечення тощо), або порушено інші умови правил користування товаром (попадання рідини та сторонніх предметів, механічні пошкодження та ін.).

4 Відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару (товарний чек) або гарантійний талон на придбаний товар, упаковку або елемент комплектації товару.

Повний текст ЗУ «Про захист прав споживачів» Ви можете переглянути на Офіційному сайті ВРУ

Якщо у Вас виникли якісь питання, Ви можете звернутися до нашого контакту центр за номером +38(068)641-70-33 або ж, ЗВ'ЯЖІТЬСЯ З НАМИ.